• User Menu
  • LoginRegister

    Username:


    Password:


Movie Towne Chaguanas



Share in the discussions on movies, music, books, poetry, short stories and the like.

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby cool3ni » 18 Jan 2010 18:33

I've never been to Globe or Platinum,but years back I used to go Empire then that close down,then I switch to National now that close down,they say is for a while but hmmm,I doh know.
User avatar
cool3ni
Red Bull Drinker
Red Bull Drinker
 
Posts: 215
Joined: 11 Jun 2008 16:36

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby kingfish » 20 Jan 2010 14:39

Movie Towne is cool but they should really reduce their prices even if we pay for comfort that does not mean to over charge like that.
kingfish
Player To De Max
Player To De Max
 
Posts: 286
Joined: 27 Feb 2009 13:41

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby admin » 21 Jan 2010 11:00

But on a side note traffic will be on sky high around that area and like if that area did not have enough traffic hmmm. Going to work on mornings will be such a pain.
User avatar
admin
Hokage
Hokage
 
Posts: 4669
Joined: 23 Jan 2008 13:59

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby Wyspa » 21 Jan 2010 19:07

Globe still operating strong..dey have their loyal customers. I will go Globe depending on certain criterias..1) Must be a double. [the last time i went to see a single show in Globe, they stopped the movie half-way thru for a cafeteria break. WTF?] 2. Must be a good double. [two best movies]. 3) fellas lime. [de ol talk in Globe does be real kicks.]
Those darn aliens and their moon rock trade!!!
User avatar
Wyspa
Post Whore
Post Whore
 
Posts: 1193
Joined: 12 Sep 2008 12:51
Location: Morvant

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby admin » 21 Jan 2010 19:24

The bad thing is that Globe close down in Chaguanas so alot of people will be heading to Movie Towne Because its the closest Movie Avenue available.
But i did really like Globe you could have sneaking Drinks (you know what i'm talking about lol) and other things trow popcorn and the people their was really funny. But for Movie Towne its like more rich people seen people real grompy lol
User avatar
admin
Hokage
Hokage
 
Posts: 4669
Joined: 23 Jan 2008 13:59

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby Resha » 22 Jan 2010 15:15

I'lllstick with Trinicity cinema and the $10.00 DVD
How do you hold on to someone you've never met?
User avatar
Resha
Post Whore
Post Whore
 
Posts: 1429
Joined: 16 Jun 2008 12:35
Location: Trinidad and Tobago

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby admin » 22 Jan 2010 17:56

True i'm with resha i also heard that the food and the soft drinks are so flicking expensive, If i buy a 10 dollars money and watch the movie in my house you know how much money i saving. But i will wait until the pirates are with menu not the ones with people walking around and a big man head blocking.
User avatar
admin
Hokage
Hokage
 
Posts: 4669
Joined: 23 Jan 2008 13:59

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby Resha » 25 Jan 2010 11:32

There are movies that I would like to see big screen but other minor movie hits will settle for a DVD.... But y would one want to go to Chaguanas Movie Towne when the place still fixing up... Its dusty for sooo.... Construction still going on... Electrical problems can still exist...Alll kinda stuff could happen since the building incomplete..
How do you hold on to someone you've never met?
User avatar
Resha
Post Whore
Post Whore
 
Posts: 1429
Joined: 16 Jun 2008 12:35
Location: Trinidad and Tobago

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby Wyspa » 25 Jan 2010 21:21

Still, people are going to flock to it like is food giving away...Why? cuz its new.. and it's Movietowne in Central. They needed an alternative to making the long drive to other venues. so its gonna be packed. Sando, couva, chaguanas and environs are going to flock there.
Those darn aliens and their moon rock trade!!!
User avatar
Wyspa
Post Whore
Post Whore
 
Posts: 1193
Joined: 12 Sep 2008 12:51
Location: Morvant

Re: Movie Towne Chaguanas

Postby LadyDeathDemon » 25 Jan 2010 23:51

Yup even debe and penal people heading down there lol
Please Help Stop The Fighting Disease Of SPS (Skinny Pants Syndrome) Today !

Symptoms are Numbness In Legs, Irritation, Prostate Injuries and Inability to walk comfortably... Help cure this by spreading awareness to the world !
User avatar
LadyDeathDemon
Hokage
Hokage
 
Posts: 4640
Joined: 09 Jun 2008 10:10

PreviousNext

Return to Arts and Trini Entertainment



 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron